woensdag 22 november 2023

Slaafje X op bezoek ...

Om stipt 14h werd er op de parlefoon gedrukt. Altijd een spannend moment wanneer de liftdeur open gaat en mijn boy-slaaf binnenkomt.  Niet dat ik zo vaak een slaafje ontvang, maar toch sta ik steeds versteld van de gemoedelijkheid en de openheid van mijn "gast".
Je moet er toch enig lef voor hebben je te presenteren als een onderdanig slaafje in een onbekende omgeving.
Zo trachtte ik ook X gerust te stellen en duidelijk te maken dat hij niets moet ondergaan wat hij niet wil.  X was een knappe jongen, amper 20 jaar, gewoon en netjes gekleed.
Aan een drankje had X geen nood, zodat ik hem uitnodigde mij te volgen naar de dakverdieping van mijn duplex-appartement. De hoge en grote zolderkamer is de ideale plaats om een slaafje te ontvangen. X liet niet merken onder de indruk te zijn en wachtte geduldig af wat komen zou ...
Op de vraag of ik ook foto's mocht nemen en op mijn blog mocht zetten, antwoordde X dat hij dit liever niet had.  Ik mocht wel enkele foto's maken en naar hem doormailen.
Wanneer ik X verzocht zijn bovenkleding, schoenen en kousen uit te trekken, aarzelde hij geen ogenblik. Zijn magere, lichtjes behaarde borst, mocht dan ook gezien worden.
Bij het betasten van zijn tepeltjes, voelde deze stijf aan.  Gewillig liet X twee polsbanden aandoen zodat ik deze met een ketting kon bevestigen aan de houten balk boven zijn hoofd.
Niet té strak, maar toch voldoende zodat X met gestrekte en omhoog gestoken armen voor me stond.
Na het aanbrengen van een blinddoek, deed ik mijn broek en slip uit zodat ik met mijn stijve leuter voor mijn slaafje stond.  Wanneer ik lichtjes aan de okselharen trok, liet X niets merken. Maar een eens stevig knijpen in de tepeltjes bleef niet zonder gevolg.  Dat merkte ik al gauw wanneer ik X stevig in het kruis greep. Zijn stijve paal was duidelijk voelbaar door zijn jeans.
Naar het horen van zijn zacht gekreun, leek dit hem wel te bevallen.  X begon wel iets harder te kreunen wanneer ik de klemmen op zijn kleine harde tepeltjes plaatste. Omdat het afgesproken STOP-woord niet volgde, liet ik de klemmen op de tepels staan en greep deze maal tamelijk hard in zijn kruis. 
Na het losknopen en openen van de rits, trok ik vrij bruusk de jeansbroek naar beneden. Hierdoor was ook de kleine slip iets naar beneden geschoven, zodat het donkerblonde schaamhaar naar buiten kwam.  X kreunde iets heftiger wanneer ik flink in zijn lul en ballen kneep.  De lul stak afgetekend schuin in de inmiddels te kleine slip.  Om te vermijden dat de tepels gevoelloos zouden worden, bevrijdde ik deze van de klemmen en gaf ze een zachte massagebeurt.
Eenmaal de klemmen terug aangebracht, trok ik zijn slipje naar beneden.  De stokstijve piemel floepte zich direct in "geef acht" positie.  De lichtjes teruggetrokken voorhuid liet een deeltje van de vochtige eikel zien.
X had een mooie, eerder kleine lul, met een eerder dikke afgetekende eikel.  Wanneer ik de voorhuid verder naar beneden trok, kwam er meer voorvocht vrij zodat ik even vreesde dat X té vlug zou spuiten.
Nadat ik de blinddoek had afgedaan, maakte ik één hand los en terwijl ik X stevig in de ballen kneep, vroeg ik om bij mij hetzelfde te doen.  Ik schrok wel even toen X nogal ruw doorkneep zodat er een pijnlijke scheut door mijn ballen ging.  Nu ja, 'k had er dan ook zelf naar gevraagd...
Ik maakte de vrije hand van mijn slaafje terug vast aan de balk en deed hem terug de blinddoek aan.  Ik verwijderde de tepelklemmen en zette er een zestal op zijn lichtbehaarde balzak en één op penis, vlak onder de eikel.  Om mijn slaafje nog wat intenser te laten genieten, nam ik mijn zacht lederen riem en bewerkte hiermeen, niet al te hard, zijn lul, ballen en kontje.  Daarna ging ik achter mijn slaafje staan met mijn stijve leuter tegen zijn kontje (geen penetratie) en bewerkte nogmaals zijn harde tepels.  Na het wegnemen van de klem rond de stijve piemel, wou ik deze verwennen met een stevige pijpbeurt.  Maar al vlug werd ik onderbroken door het STOP-woord. Blijkbaar stond X op klaarkomen, en daar was hij blijkbaar nog niet aan toe.  Ondertussen had ik al enkele foto's genomen.  Al bleek later dat niet alle foto's van goede kwaliteit waren omdat ik er té weinig aandacht aan besteedde.  Een les voor volgende keer ...
Tijd om mijn slaafje een andere houding te laten aannemen.  Ik deed de blinddoek af, maakte de polsbanden los van de kettingen en maakte deze vast achter de rug van X.  Daarna liet ik X plaatsnemen op mijn king-size bed en beval hem op de knieën te zitten en voorover te buigen met zijn lekker kontje naar omhoog.
Wanneer ik zijn gladde billen uit elkaar trok, werd zijn roze jongenskutje zichtbaar, omgeven door donkerblonde haartjes.  Vind ik altijd lekker, zo'n harige jongensreet...   Na het aanbrengen van wat glijmiddel en het aantrekken van een flinterdunnen handschoen (100% hygiëne weet je wel) vingerde ik voorzichtig zijn kontje.  X leek me zeer ontspannen want vrij soepel verdween mijn vinger in het jongensgaatje.  Wanneer ik mijn vinger ruilde voor een eerder dunne dildo, gleed deze ook soepel in het kontje van X.  Zijn gekreun werd iets heviger wanneer ik met ritmische bewegingen zijn kutje bewerkte en tegelijkertijd zijn hangende ballen naar achteren trok.
Het voorvocht droop uit X's eikel, voor mij het teken om de polsbanden los te maken en deze terug vast te maken met de handen achter het hoofd.  Gewillig volgde X mijn bevel op door op zijn rug te gaan liggen met de benen gespreid.  Opnieuw zette ik enkele knijpers op zijn tepeltjes en in zijn oksels.  Als een gehoorzame slaaf trok hij de knieën naar omhoog zodat ik alle ruimte had om een velcro-band rond zijn balzak te binden.  Wanneer ik met enkel halen van een borstel zijn strak gespannen ballen bewerkte, werd ik nogal vlug onderbroken door het STOP-woord.
Ik verwijderde de klemmen op de tepels en oksels en liet mijn slaafje terug opstaan en plaatsnemen onder de balk.  X werd terug voorzien van een blinddoek en de polsbanden maakte ik terug vast aan de kettingen.  Na plaats genomen te hebben achter zijn rug, duwde ik mijn lul naar beneden tegen zijn bilspleet en bewerkte zijn tepeltjes.
Tijd om af te werken.  Ik omklemde stevig de penis van X en liet de voorhuid over de natte eikel schuiven.  Na enkele op - en neergaande bewegingen voelde ik het plotse verkrampen van X's lichaam en hoorde de zaaddruppels neerkomen op het vinyl.  Ik hield nog niet direct op met bewegen maar stopte pas als de rillingen van het klaarkomen volledig waren verdwenen.  Ik verwijderde blinddoek en polsbanden en begeleidde mijn gewillig slaafje naar de badkamer zodat hij zich kon aankleden en opfrissen.  Zelf kleedde ik mij terug aan in de kamer en ging naar beneden.
X ging niet in op mijn aanbod een douche te nemen, zodat hij tamelijk vlug beneden verscheen.
Ik was blij verrast dat hij deze keer nog wel een frisdrank aannam zodat we samen de foto's konden bekijken.  De afspraak dat de foto's enkel naar X mochten gemaild worden, werd herhaald en bevestigd.
Daarna een handdruk, .... en misschien tot later!
PS.: Diezelfde avond nog kreeg ik een mailtje terug met bedanking voor de foto's en het heerlijke uurtje .... en een misschien tot later ...!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten